Aj

Orkade inte blogga igår pga att jag mådde dåligt efter sprutan. Fick ont i huvudet, frös, matt i kroppen, lite feber och öm i armen. Så jag red inte igår och snälla Malin fixade mina grejer och Moa tog mitt insläpp. Så jag behövde inte åka till stallet. Idag mår jag bra förutom att jag har mer ont i armen idag än vad jag hade igår. Kan knappt lyfta upp elr lyfta något med den. Så idag kmr Zantiago få vila igen men kmr säkert kunna rida imorrn. Nu närmar sig horse show och det ska bli så kul. Och så är det ju första advent på söndag. Älskar julen en av dom bästa årstiderna!


Snart så!

Rösta på Zantiago
http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=57162



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0