Red ut

Idag kom jag gasnka sent i stallet. Skulle egentligen rida ut med Nell idag men hon kunde bara rida tidigare så jag fick rida själv. Red inte så länge men klättrade lite uppför en backe några gånger och så blev det lite trav och galopp. Zantiago var inte på sitt gladaste humör när jag gjorde iordning honom precis, riktigt tjurig var han. Vet inte var det var men han har sina dagar han också.
Pappa och jag åkte iväg för att ta vaccinatio´n mot svininfluensan men det var slut så vi får åka dit på torsdag istället. Får försöka hålla mig frisk tills dess ;)
Snart ska jag åka upp till stallet igen och kvällsfodra och sen ska jag se på House.



Kommentarer
Postat av: Jenny - Livet som fodervärd

sv: haha ellerhur! Hästar är nog smidigare än man tror, hihi ;D

2009-11-10 @ 20:24:52
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Hoppas du inte blir lika sjuk som jag vart utav vaccinet.

2009-11-11 @ 17:03:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0