Z

Idag var jag med på hoppkurs på Vendelsö ridskola fast inte med Zantiago utan en av deras häst. Fick rida någon ny häst mercurius. Det gick jätte dåligt ibörjan red verkligen hemskt. Kände mig som en nybörjare riktigt skämmigt var det. Han var ganska känslig, skumpig och kändes lite osäker ibörjan. Men när vi väl börja hoppa gick det bättre han kunde göra en del lufsprång ibland och då var det svårt att hänga med. Sammanfattat så gick det sådär. Vill bara att det ska bli måndag igen så att jag får göra om det. Aja det kan ju inte alltid gå bra och det var första gången på ett tag som jag red stor häst, man blir ganska låst genom att bara rida en och samma häst.
Zantiago fick vila idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0