No day is so bad it can't be fixed with a nap.

Har precis varit ute och sprungit typ 3km. Gick inte så bra, jag var seg, fick ont i halsen, nacken och jättemkt håll men stannade iaf aldrig utan jogga hela tiden men ibland gick det jätte segt, kände mig inte trött men det gjorde ont överallt så då gav jag typ upp. Men som mamma sa så måste jag nog värma upp bättre för har typ bara suttit stilla idag och så gick vi upp sent vid typ halv elva och jag är van vid att gå upp kl 8 så om jag ligger och drar mig för länge och inte rör på mig alls blir jag riktigt seg och orkeslös och min kropp var nog inte riktigt med på när jag nästan började springa på en gång. Annars när jag är igång på dagen och sen går ut och springer så går det bra men då vet jag det tills nästa gång om jag inte rört på mig ngt under dagen så får jag värma upp mkt längre ;) 

Har annars idag pluggat lite matte, fysik och Historia. Sov ju hos nell från igår till idag, kul, kul :). Såg på Snabba cash igår kväll men den va sådär lite seg. Var hos henne till idag på fm. En kul sak är att vi ska titta på en häst imorrn. Inte den som vi ska ringa i morrn på em utan en annan som vi hitta. Såhär står det om den hästen: Säljes pga ekonomiska skäl. Dansk imp 164 cm. Har som 6åring tävlat LA dressyr och jag har henne som allround dressyr/hopp och även terrängtränat. Snäll i all hantering. Går jämnt och stadigt i alla gångarter. Har haft boxvila hösten 2009 pga sparkskada i hagen, men är nu friskförklarad och igång och pigg!
Däremot så är den egentligen för stor för takhöjden i vårat stall men vi ska kolla på den iaf och se hur den ser ut i kroppen och den tex är högrest eller inte. Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0