Ridsugen

Skulle egentligen kollat på tävling på den hästen jag provade igår men vi försov oss -.-. Vet inte vad jag ska göra idag, iaf träna. Vet inte om jag ska ut och springa eller om jag kör ngt fyspass. Annars springer jag en kortis som lite uppvärmning och kör lite arm och ben övningar sen. Vill rida (som vanligt). Vill hitta en häst som passar innan skolan börjar så man kan få vara lite längre med hästen och verkligen lära känna den. Men det blir svårt, får ine vara för girig så jag köper någon jag sen inte vill ha. Måste bli rätt men samtidigt måste jag våga chansa om det endå känns bra.


Undrar vad du gör just nu?


Kommentarer
Postat av: Mina

Sv: Det förstår jag! :) Håller tummarna för att du hittar drömhästen så fort som möjligt :D Med mig är det bara bra :D Kram!

2010-08-14 @ 22:51:12
URL: http://minacoxner.blogg.se/
Postat av: Elkah /HORSEBACK

Mysig bild... Hoppas du hittar en häst snart <3

2010-08-21 @ 19:57:48
URL: http://horseback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0