Bara för att jag vill göra ett tidsinställt inlägg

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Provridit 18 hästar ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen som tur var
5. Vilka länder besökte du? England var i London
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Var utan häst i 6 månader och det var inge kul!!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? När vi lämna tbx Zantiago, inte kul alls!!
8. Vad var din största framgång 2010? Att det började gå bra i Engelskan.
9. Största misstaget? första kemiprovet..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Var förkyld någon gång.
11. Bästa köpet? Zacke (hunden) och Moa (hästen)
12. Vad spenderade du mest pengar på? hästgrejer ;P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När Moa gick igenom besiktningen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Waka, waka med shakira
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat :P
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ätit mig tjock haha
18. Hur tillbringar du julen? Med familj och släkten
19. Blev du kär i år? Nope
20. Favoritprogram på TV? House!!
21. Bästa boken du läste i år? Nån engelsk bok
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aninge
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Money, money
25. Något du önskade dig men inte fick? Häst men får det i julklapp ist ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Det var en söndag tror jag så var väl hemme och sen kom väl släkten
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja mycket
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jaa inte vet jag
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner ofc, familjen och sen Zantiago när jag hade hnm i våras
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Don't know
31. Vem saknade du? Zantiago <3
32. De bästa nya människorna du träffade? Tror inte jag träffade så många ny människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0