Måndag

Hejsan. Ingen uppdatering igår men det gick bra med Moa. Longerade inte henne på morgonen då vi tyckte hon kunde bekanta sig lite mer med hagen innan. Fick sen reda på att hon sprang och gnäggade i hagen men jag var hos farmor och Classe så mamma åkte upp och kollade. Masala och Nanda hade tydligen gått upp i skogen så då såg hon inte dem det var därför hon blev orolig. Men Malin och Mamma gick en lite promis med henne och det gick bra. Hon kändes däremot lite varm i benet igår men det är välidgt mkt snö nu och hon sprang ganska mkt så det är nog bara en överansträning. Malin satte på lite kyllera.

Idag kände Malin på hennes ben imorse när hon tog ut dom och hon var fortfarande lite varm. Jag ska snart åka upp till stallet så får jag se om hon är varm nu med. Jag ar varit hemme idag för hade ont i huvudet imorse men jag mår bra nu. Jag ska skritta lite lugnt i ridhuset och så får jag känna ifall hon markerar nåt. Moa verkar iaf trivas hittils. Hon är lugn och verkar gilla Masala och Nanda.


Moa igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0