Snabbt inlägg

Har precis vart och nattat hästarna. Red ju som sagt Zantiago i ridhuset och tränade öppnor och övergånagr mellan galopp och trav. Han gick ganska bra. Jag försökte att tänka på att inte trycka för mycket med mina skänklar och titta upp hela tiden och det fungerade mkt bättre. Fick till några bra öppnor blev annars lite vingligt. Men han gick i ganska stadig form. Hinner inte skriva så mkt för måste plugga nu. Moa filmade lite på slutet när jag travade av honom så här kmr den och lite bilder.



 

 


Kommentarer
Postat av: N

Sv: Hahahaha, det har ja inte fattat. Ja trodde att du va seriös. Ja e så korkad! XD XD

2010-01-19 @ 21:44:30
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Sisterhood "tävlingsryttaren"

Din ponny ser trevlig ut, men skulle velat haft fram h*n lite mera, så lite mera "Go" hade inte gjort något. Lycka till! :D



Senaste inläggen i min blogg;

*Provridning på söndag (film + bilder på hästen).

*Bilder på den ev. nya hästen.

*Att ta bort sin häst. (KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS)

*Veckan blogg v.3 - Tävling!

*Sisterhood´s Vill ha!

*Ännu en ev. intressant häst(FILMBOMB)!



Mvh Sisterhood - En tävlingsryttares vardagsblogg..

2010-01-20 @ 17:44:29
URL: http://www.sisterhoood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0