Nu åker jag till Småland

Snart åker jag till Småland med mormor och morfar. Tar Zacke (hunden) med mig också. Mamma, pappa och Jessica kommer dit på Lördag. Mamma kommer snart så ska jag bara äta och så skjutsar hon mig till mormor och klockan 6 åker vi. Men kommer missa fotbollsmatchen idag :( får se den på datan sen på svt play om den nu går där.

Verkligen svårt att hitta en häst som passar, har letat runt över hela internet nu känns det som. Har mailat några och fått lite svar. En häst som låter intressant bor i göteborg, har mailat tillbaka till henne får se om hon svarar igen. Vi funderade på att kanske nästa vekca åka till Liseberg jag, mamma, pappa och Jessica och om jag endå är där kanske jag kan åka och kolla på den.

Kommer hem om typ 2 veckor men kommer ha datan med mig så slänger väl in något inlägg då och då.


Jessica i Småland förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0