Söndag

Har precis gått ut med hunden. Får se vad jag hittar på idag, kanske kommer vara med några kompisar men den ena svarar inte så vi får se. Har hittat en häst som jag verkligen skulle vilja ha men till salu. Vi håller på att räkna hur mycket mer det kostar att skaffa egen än att hyra. Det som tillkommer är ju försäkringen och själva inköpet av hästen. Finns inte så jättemånga hyrhästar efter det krav som jag har vilket gör att det är svårt at hitta en. Aud (som jag hyrde Zantiago av) har en häst som hon tror skulle passa mig men det är bara det att det är en valack, hon har mest valacker och jag vill helst ha ett sto så den inte behöver stå själv i hagen. Annars måste jag kanske byta stall och det vill jag verkligen inte, trivs jättebra där jag står men det är svårt att hitta en hyrhäst sto som passar. Aja vi får se, hoppas det löser sig iaf :)

Vet att Zantiago kommit till en familj med barn nu iaf och har det bra. Han har skött sig och dom verkar trivas med honom enligt Aud. Får säkert ta det lugnt och ha det skönt precis som jag hoppades på!


Saknar dig Zantiago <3


Kommentarer
Postat av: Mina

Vilken mysig bild :D

2010-07-04 @ 15:03:33
URL: http://minacoxner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0