The best way to make children good is to make them happy

Va trött jag är. Men hade svårt att somna igår och så gick jag upp kl 7 idag. Jobbade på Skutan och vi fick göra som vi brukar, massa stallsysslor. Man rör på sig ganska mycket så är ganska trött i benen nu också. Är så sugen på att rida och ha häst nu. Är jätteglad att mina föräldrar tänker köpa häst åt mig, det såg lite mörkt ut efter jag lämnat tillbaka Zantiago. Mina föräldrar gör verkligen allt för mig så jag ska få vara lycklig men att köpa häst kostar ju så mycket så dom behövde tänka en stund men tillslut sa dom ja :) Tänk för något år sedan när det var det enda jag önskade mig men hur mycket jag än tjatade så fick jag ingen. Nu har den önskningen kommit till uppfyllelse och är verkligen jättetacksam. Nu gäller det bara att hitta en häst som är rätt för mig :)


Snart har jag en egen häst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0