Bara 1 vecka kvar!

Blev inget bad med Zantiago idag. Ångrade mig sen pga att jag inte är helt säker på vägen och hur det ser ut där man kan bada och det är ganska långt dit också. Sen är det säkert kallt. Tänkte jag skulle gå dit ngn gång och kolla hur det ser ut och se om jag ens hittar dit. Red istället ut runt lyckeby och skuttade över ett litet hinder som ngn hade byggt. Ganska pigg och lyssnade lite dåligt ibland så det blev en del övergångar och efter det lyssnade han mkt bättre. Var väldigt fint väder idag och 23 grader varmt, jätteskönt var det.

Snart ska jag börja laga middag, är jättehungrig. Har suttit och latat mig en stund nu, borde egentligen plugga fysik men fattar knappt något så väntar på att pappa ska komma hem och hjälpa mig. Bara en vecka kvar nu tills sommarlovet och sista vanliga onsdagen (hatar onsdagar, värsta dagen i skolan). Imorrn har jag bara biologi och kemi och då ska vi bara prata betyg. Så nu är det bara fysik för hela slanten så jag får alla rätt på provet nästa vecka och sen är det sommarlov! :D

Lägger in en bild på min katt ;)

Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0