Sitter just nu..

Sitter just nu på mammas jobb. Åkte till Farsta och klippte mig och sen gick jag en stund i centrum. Gick till mammas jobb efter så jag kan få skjuts hem. Har suttit här en stund nu men mamma slutar snart. Sista provet i skolan idag och imorrn slutar vi :)

Är sugen på att rida men ska åka till Annica på torsdag iaf så ska jag rida där hon brukar rida, så det ska bli kul. Har varit där typ 3 gånger förut och ridit Aramis, får se vem jag rider den här gången.
Ibörjan av vecka 25 åker vi förhoppningsvis ner till skåne och kollar på några hästar, hoppas jag hittar någon jag gillar. Saknar Zantiago men ska bli spännande att kolla på en ny.


Saknar dig Zantiago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0