Fortfarande sjuk :(

Ledsen att jag inte bloggat men det är för att jag är sjuk, orkar inte helt enkelt. Har vart jätteförkyld och ont i huvudet. Idag kände jag när jag vaknade att det kändes bättre men sen så började jag frysa och få ont i kroppen så nu har jag feber. Har världens lock för öronen också så jag hör ingenting. Har vart sjuk snart en vecka nu, brukar aldrig va så här sjuk. Måste bli frisk til helgen iaf för då ska jag på den här ledarkursen för sommarjobbet på ridlägret. Syster och mamma har tagit hand om Zantiago iaf.
Får se om jag orkar blogga ngt imorrn.


Vill rida och träffa Zantiago


Kommentarer
Postat av: M

sv: thanke you! (:

cool blogg! (:

2010-03-09 @ 20:57:08
URL: http://matildafail.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sv: Tack så mkt :) Din blogg var superfin!

Jag har 3st hästar i stallet, sen hjälper jag till med min grannes häst oxå :)

2010-03-10 @ 23:08:01
URL: http://sussiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0