Skönt med minilov!

Så skönt att man är ledig imorrn och på fredag. Men kommer behöva plugga kemi, matte och idrott. Får se va jag annars hittar på ska bla va med Ebba och hänga me Nell på tävling.

Red ut idag tsm med Nell och hennes mamma. Vi red runt högdalen och hoppade över några stockar. Var länge sen jag red ut med Nell så det var kul!

Fick en läsarfråga på ett inlägg där jag skrev om hur jag masserar

Postat av: Mathilda
Det var en väldigt bra beskrivning. :D Kan du inte göra en film om hur man masserar så? :P

Visst, det kan jag göra. Så fort jag får tid :)




Kommentarer
Postat av: Lydia

Hej!



Jättefin blogg! :)

2010-05-13 @ 00:08:45
URL: http://lydialaudon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0