1:a advent

Tyckte det behövdes en juldesign nu, den är inte riktigt klart men snart så! Igår var jag ju på globen. Roligt som vanligt fast tycker det inte var lika bra det här året som alla andra år jag varit där. Bästa var ju den 20 åriga kameln som gjorde skänkelvikningar och galoppombyte, haha tror jag ska skaffa mig en kamel istället ;) Käpte lite grejer i annexet, blev ett schabrak, fleecetäcke, benlindor och ett pannband. Inga dyra grejer men dom va fina ändå. Idag har jag varit på hundkurs med Zacke. Det var sista gången och det var en tävling på allt vi gjort. Altså rallylydnad, agilty, "stanna kvar" och lite annat. Zacke var jätteduktig, det var agiltyn som han missa mest på men han kom trea iaf :) Nu ska jag plugga och julpynta lite och baka lussebullar, det är ju första advent! ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Snyggt!! Blev verkligen en fin julkänsla. Tack för igår, håller med dig om att det har varit bättre andra år men det var kul ändå. Kanske inte vore så dumt med en kamel ;o).

//Annica

2010-11-29 @ 20:13:05
Postat av: Elin

SV Annica: Tack!

Haha ja det kanske är lättare att hitta en kamel ;)

2010-11-29 @ 20:26:59
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0