All human wisdom is summed up in two words - wait and hope

Tror aldrig jag har varit såhär duktig på att plugga någonsin under ett lov, haha tror jag måste ha slagit mig. Sitter och pluggar sociologi nu och ska sen plugga med Zena och kanske Josefin och Sadia också. Tror vi åker till bibblan. Ja det är väl min roliga dag. Har hittat två intressanta hästar en valack som ligger nära där vi bor och ett sto som ligger långt borta i göteborg men den låter väldigt bra så vi får sen om vi kanske kan åka i helgen... och nu hoppas jag över hela mitt hjärta att någon av dem här hästarna känns superbra och går igenom beiktningen osv och så har jag en häst som står i stallet så snart som möjligt! ;P

Trevlig valack -04. Hästar säljes
Valacken
Bilden tagen här ifrån

Om du vill ha ett säkert kort!. Hästar säljes
Stoet
Bilden tagen här ifrån


Kommentarer
Postat av: Moa

Stot ser jätte fin ut,

synd att den mörka var vallack



2010-11-03 @ 12:39:10
URL: http://ridinghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0