Bridge to Terabithia

Har precis kommit hem, vart i bibblan med Sadia och Zena och pluggat kemi. Jag förstår inte var timmarna tar vägen, det enda jag har gjort typ idag är att ha pluggat men endå så känns det inte som jag kommit så långt, har massa kvar att göra *suck* livet är allt bra tråkigt ibland. En liten sak som gör mig glad fast samtdigt lite förvånad är att statistiken börjat öka, konstig eftersom jag skriver helt ointressanta inlägg men fortsätt så! det gör mig glad samtidigt som jag undrar vilka ni är som kolla in min blogg. Jag lovar iaf att bloggen kommer bli roligare när jag fått häst, då kommer jag få tillbaka insperationen och det kommer bli roligare att skriva här.

Tips på en jättegullig film jag såg för ett tag sen är Bridge to Terabithia". Sjuukt bra och på slutet är den jättesorglig, man får tårar i ögonen. Den måste ni se! Den går att se gratis på voodler.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0