Once you choose hope, anything's possible.

Usch har suttit i 3h nu och pluggat kemi. Kände att jag behövde en pause men sen ska jag fortsätta igen. Har ju prov på fredag. Vill rida igen och va uppe i stallet, det var så kul igår :P Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag kommer kunna köpa Zacke, ha bara måste gå igenom veterinärbesiktningen. Det tråkiga är bara att jag kommer behöva byta stall, kan bara köpa ett sto till det stallet jag står i nu. Trivs verkligen jättebra där och med alla och allt runtomkring också, så det kommer vara lite tråkigt. Om vi köper Zacke kmr han stå kvar där han står nu på Ekeby, men det verkar väldigt bra där också, de som står där verkar trevliga och det är en väldigt fin anläggning och bra tillgång på tränare m.m. Billigare är det också. Däremot kommer vi försöka hitta stall på närmare håll då det inte är så bra bussförbindelser dit så om jag ska åka kommunalt kmr det ta en stund så mamma/pappa måsta skjutsa mig dit (tar ca 15 min från mig till ekeby) vilket dom inte kmr tycka är så kul i längden. Men det är bra att jag isf får lära känna Zacke på hemmaplan och kunna träna för tränare som redan "kan" hnm så att säga. Jag längtar verkligen (om det nu går vägen vill säga)!

Vy över Ekeby Gård
Här är där Zacke stå nu (Ekeby)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0