I dropped a tear in the ocean.The day you find it is the day il stop missing you

Gomorron! Första dagen på höstlovet. Jag har inga speciella planer för idag. Först ska jag väl käka lite frukost och sen gå ut med hunden. Efter det plugga fysik och idrott. Ska träna också, tror det bli på maskinerna här hemma och om jag sen orkar så måste jag plugga lite sociologi , annars får det bli imorrn.

Sitter och kolla igenom bilder från vad jag gjorde förra året på höstlovet och det visade sig att jag bla var med den här lilla krabaten:






Det är äckligt hur mycket jag saknar dig just nu Zantiago <3

Your gone now, but still somehow here
It has been too much for me to fear
I think of the times we spent together
All those moments i thought would last forever



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0