When it is dark enough, you can see the stars.

Känns som klockan är jättemycket, det mörknar vid 3 och sen går det på 1 sek så är det bäcksvart ute. Var precis ute med hunden. Idag har jag pluggat, städat, gått ut med hunden, sprungit med Ebba och duschat med mera. Har inte vilat än enda gång faktiskt så nu är det första gången jag sätter mig vid datan för idag. Har inte hunnit äta lunch heller så nu är jag skithungrig men ska göra kycklingsallad snart ska bara vänta tills manna köpt grejerna som behövs. Måste plugga lite till sen tror det blir fysik och kemi, kanske Engelska också. Som avslutning ikväll för allt mitt slit idag så ska jag belöna mig själv med att titta på en film på voddler, kanske slänger ihop en fruktsallad till det också ;)
Imorrn kväll ska jag titta på en häst, som vanligt hoppas jag på det bästa men förberder mig på det värsta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0