I hope life isn't a big joke, because I don't get it

Hellu, då var det söndag igen. Tror aldrig att veckorna gått så fort i mitt liv, dagarna bara försvinner. Trodde den skulle gå långsammare för att jag inte har någon häst att fördriva tiden med men icke sa nicke, tiden bara flyger iväg. Det var alldeles nyss sommar och tittar man ut genom fönstret nu är det inte långt kvar tills alla löven har fallit. Kommer ihåg förra året när jag och Nell red ut och det var typ den finaste gången vi ridit tsm, det var helt gult på marken och så fint, en riktigt härlig höstdag. Jag vill göra om det, men med den här farten kommer ju det här fina höstvädret vara förbi innan jag hittar en häst. Känns som jag bara klagar nu över det här men jag är så rastlös av mig.

Idag blir det att plugga fysik ordentligt, pluggade ganska mycket igår men har en del kvar. Fysikprov på tisdag. Sadia kommer snart så då ska vi plugga. Ikväll så kanske jag och mamma går på spinning om det finns plats, så man får röra lite på fläsket.


Kommentarer
Postat av: N

sv: hihi, blackie är. och du är bäst! :D <3

2010-10-12 @ 07:55:24
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0