I'm so bored of being bored

Hellu allihoppa! Känner på mig att den här dagen kommer bli tråååkig, vet inte varför men det bara känns så. Har hittils käkat frukost, städat rummet och gjort en "book review" till engelskan. Det är höstlov nästa vecka, skönt, förutom att jag har plugg i alla ämnen som finns. Men har endå inget speciellt att göra under lovet så då kan jag lika gärna plugga. En stor lättnad är i alla fall att jag ska få byta till sociologi om jag arbetar ikapp under lovet. Har spanska egentligen men fattar ingenting plus att jag tycker det är så tråkigt och meningslöst att jag inte ens vill försöka förstå (jag valde spanska innan pga meritpoängen). Ska försöka ut och springa senare och köra lite styrka på maskinen. Innan dess blir det att plugga, tror jag börjar med kemin.
När det gäller hästfronten så behöver mina föräldrar tänka lite till, hästen är egentligen för dyr för vår budget och jag tycker inte riktigt hon är värd sitt pris heller, men jag hoppas endå att vi kan köpa henne! :)


Jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0