Keep your Christmas-heart open all the year round.

Buhu, kan jag inte bli frisk snart. Dagarna känns ganska bra men på kvällen/natten blir det sämre. Igår kväll hade jag jätteont i halsen och under natten ockå + jättetäppt och snorig. Får svårare att sova då. Nu är det samma sak fast inte lika ont i halsen. Jag känner mig väldigt otränad just nu och har lust att gå ut och springa och träna styrka men det går inte nu när jag är såhär. Vi ska ha coopertest på onsdag också och då vill jag vara i bra form, vill kunna göra mitt bästa så jag vet vad ja ligger men kommer ju knappt orka ngt alls nu. Aja ska iaf försöka gå en rask promenad idag så får jag hoppas att jag kmr kunna träna imorrn.

Igår snöa det ju. Men det brukar göra det här en gång under hösten sen försvinner det igen och kmr tillbaka närmare jul. Fick julkänsla igår och det kändes jättehärligt. Jag älskar julen och allt som har med ddn att göra. Tycker den är så mysig och bäst är nog allt innan julafton, förberedelserna och sånt. Kan inte förstå de som inte firar jul. Hoppas jag har häst till julen, det är supermysigt att ha häst då :)
Imorrn ska jag prova två stycken som står i samma stall, hoppas det går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0