Bombnedslag?

Lång dag i skolan idag plus massa jobbiga lektioner. Sista timmen hade vi prov också i Historia, kändes väl okej var en fråga som ajg inte kunde men som tur var var den vara värd 2 poäng. Var skit trött när jag kom hem och kände för att slänga mig framför tv:n men Nej så blev det inte. När jag öppnade dörren såg det ut som ett bombnedslag här inne, hunden har fått vara ensam en lite stund idag och tyckte tydligen det var jättekul att vända upp och ner på hela huset. Massa sönderbitna vedpinnar låg utspridda här och var, kläder, kuddar, leksaker m.m låg lite överallt. Så då var det bara att plocka upp och dammsuga hela huset. Inte nog med det så hade vi världens hög med disk, typ största vi haft så då plockade jag ur diskmaskinen och la ner den gamla disken. Sen i badrummet vet jag inte vad mamma och Jessica (syster) har gjort men det låg iaf lite borstar, snoddar, hårspray, plattång och så hade Jessica klippt sitt löshår så det fanns typ hår överallt, bara och plocka upp o dammsuga där också. Så måste jag gå ut med hunden nu också men det blir inte så lång promenad för det pallar jag inte och efter det ska jag laga maten. Så, det var/är min roliga dag hittils.


Kommentarer
Postat av: Tove

Hej!

Du har anmält dig till min bloggtävling som avgörs imorgon, dock har jag lyckats tappa bort din e-postadress eller så har du helt enkelt inte skrivit den. Skulle vara tacksam om du skickar iväg den i en kommentar :)

Kram, Tove

2010-09-30 @ 21:01:57
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0