Hej hopp

Oj va dagen gick fort. Vaknade ganska sent idag, vakna och somna om några gånger. Mamma och jag åkte till sickla och köpte en skinnjacka dock inte äkta, linne, typ tavla till mitt rum, nägra skitbra ridhandskar som jag velat ha länge och hundgodis. Åt några äckliga mackor på Sandys eller åt och åt vi slängde hela den ena och den andra åt vi lite av. Inte alls goda, den ena hade dom dränkt med någon äcklig curry/kyckling sörja och den andra var torr och smakade ingenting. Sen köpte mamma en kaffe men den var lika äcklig den så jag käka glass och mamma en muffins på Mcdonalds istället, haha.

lite hoppbilder på Zantiago och mig :)


Saknar min lilla plutt och att hoppa, det var ett tag sen.







Hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fina bilder :))

2010-09-17 @ 15:12:50
URL: http://equine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0