In all things of nature there is something of the marvelous

Då var det måndag igen och en ny skolvecka. Kände mig väldigt tung i huvudet idag men hade svårt att sova igår av någon anledning, har mycket i huvudet just nu kanske därför. Kom hem och orkade plugga en kortis. Hade stor lust att lägga mig i sängen att sova men visste att om jag skulle komma ut och få lite luft skulle jag säkert må bättre. Kändes väldigt tungt att ta beslutet att gå ut och springa just då men det lönade sig för nu mår jag bra och är pigg, var perfekt väder också, riktigt härligt :P Sprang först 3,5 km efter det gick jag en promenad i skogen med Zacke. Nu tänkte jag laga lite mat och sen ska jag nog plugga lite till. Just det på fredag ska vi veterinärbesikta Myggan så nu får vi hålla tummarna på att hon går igenom, har en förmåga att tro att allt alltid går bra och när det inte gör det blir jag så besviken så ska försöka vara neutral den här gången eller vad man ska säga ;)


Bilden tagen här ifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0