It is normal to be nervous.

Precis tittat på Remember me med syster. Mamma och Pappa är på kräfskiva hos grannen så Jessica och jag är hemma själva. Har annars idag följt med Jessica och mamma på hundkurs med Zacke. Efter det så träffa vi farmor och Classe hemma hos oss, har inte sett dom på ett tag så det va kul. Sen plugga jag en stund och gick ut och sprang. Handlat lite mat och hyrt film har jag också hunnit med. Nu sitter jag i sängen och med datan i knäet. Nytt på häsfronten är att vi vill och får köpa den här hästen jag pratat om. Imorrn ska jag bara få rida ut en kortis så jag vet hur hon reagerar ute. I veckan ska vi veterinärbesikta henne och imorrn ska vi ta ta me oss träckprov från henne så får vi se om vi måste avmaska elr inte. Hoppas verkligen allt kommer gå bra, gillar henne jättemycket, känner mig lite nervös för allt nu när det verkligen är på riktigt och tål inte den här väntan men jag får hoppas på det bästa och förbereda mig på det värsta som man brukar säga ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: I Ullared (gekås) haha :)) Dem har fått in rätt så många Jacson grejjer där faktiskt, så då får man ju passa på! ;D

2010-09-04 @ 22:43:22
URL: http://equine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0