Life is a wretched gray Saturday, but it has to be lived through.

Dålig uppdatering men kom precis hem efter varit i stallet med Nell och hjälpt henne inför imorrn då hon ska tävla. Hann ut och springa och plugga en stund imorse, ska plugga lite till snart om jag hinner, de kommer några gäster ikväll. Vilket pis väder det varit idag, typ spöregnat hela dan, ska iaf inte vara sånt här väder imorrn. Har verkligen inget roligt att skriva om men kan iaf säga att det kommer komma en ny design på bloggen, vet att jag bytte för inte sålänge sen. Men har märkt att den ser jättekonstig ut på vissa datorer så därför håller pappa på och fixar om allt, nya koder och grejer så har jag gjort en designmall så han vet hur jag vil ha det sen är det han som fixar allt. Inte så mycket kvar, får se när den blir klar.¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0