The quickest way to know a woman is to go shopping with her.

Lite grejer jag skulle behöva
Sergio Grasso Ridstövel " Bergamo"
Sergio Grasso Ridstövel " Bergamo"
4230 kr
Mina stövlar börjar bli riktigt slitna nu så ett par nya ridstövar skulle verkligen behövas. Dom här lät bra och va snygga ;)
Skulle helst vilja ha Supreme Exklusive Line men dom är så dyra. Gillar att dom är lite anorlunda.

Tröja,Hoodtröja "Julien" fr Jacson
Tröja,Hoodtröja "Julien" fr Jacson
358kr

Ridhandske Grepp fr Jacson
Ridhandske Grepp fr Jacson
75:-

Vattenavvisande reflexjacka klass III
Reflexjacka

Rainlegs - ultralätta regnskydd
Rainlegs - ultralätta regnskydd
340kr


Regrimma i nylon
139kr

Tröja Argyle fr Jacson
Tröja Argyle fr Jacson
359kr

Det va lite grejer jag skulle vilja ha och behöver. Förhoppningsvis kan jag köpa några av dom. Men fyller snart år också :)


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Okej, går det bra? har du hittat någon än?



Nej, tyvärr har jag ingen egen häst, men har en sköthäst! :D

2010-09-04 @ 15:06:31
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Anonym

En sådan blå Jacson tröja har jag :)) Super sköna är dom och min kostade bara 200 kr =)

2010-09-04 @ 20:57:59
URL: http://equine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0