When I do good, I feel good. When I do bad, I feel bad. That's my religion.

Känner mig duktig idag. Har våran längsta dag i skolan, från 8 till kl 4. Brukar vara väldigt trött och knappt orka plugga dom sista timmarna men inte idag, har varit ganska pigg plus att jag stannade kvar efter skolan med några och pluggade ytterligar 1 1/2h. Men kom ihåg att ha med mig pengar idag så jag kunde köpa macka emellan, äckliga skolmaten räcker inte en sån här dag så det var nog därför jag var piggare än vad jag brukar, blir väldigt trött och orkeslös utan mat. Direkt när jag kom hem så gick jag ut och sprang 5,5km. När jag kämnner mig duktig blir jag glad vilket är vad jag är just nu :) Ska ta det lite lugnt nu men ska försöka läsa lite Historia snart.


Kommentarer
Postat av: Bella-skötare på welshponnyn Amour

fin blogg :D

2010-10-01 @ 22:26:16
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0