“A life without love is like a year without summer.”

Varm och skön dag har det varit idag. Jag fick gå upp hyvsat tidigt för Moa skoddes kl 9 imorse. Red sen efter och då dressyrade jag lite på en äng. Focus låg mest på att hon skulle lyssna på skänkeln, ger jag en hjälp ska hon lyssna på den med en gång. Jag försökte bara tänka på att vara konsekvent och det gick bra. Hon blev rikitgt fin sen, saknar fortfarande lite energi men det här var nog en av de bästa passen jag ridit på henne. Körde mycket nytt hela tiden, det måste hända saker hela tiden så jag gjorde lite allt möjligt. 

När jag kom hem solade jag med Ebba och och bada vattenspridare på studsamattan, haha jaa vi är barnsliga vi vet ;) Jag har fått riktig bikinibränna så det syns att jag solat iaf. Senare åkte jag, mamma och Jessica och tog en pizza i dalarö och som efterätt blev det Mcsonalds glass. Super härligt väder, älskar soliga och varma dagar och det blir så fint sen när solen går ner. Älskar sommaren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0