Idag har jag målat både dörrar och mig själv

Hellu! 

Då har man varit här 1 vecka. Tiden går snabbt när man har roligt ;) Idag har jag promenerat hästar, mockat, spacklat, gått och kollat i en hage och så har jag målat dörrar. Kladdig som jag är fick jag färg på mig också, kom ihåg förra året jag och peppe målade Annicas hus, guud vad vi såg ut då. Haha det var nog mer färg på oss än på själva huset. Jag blev inte riktigt så kladdig den här gången men när jag skulle skölja av penslarna med slangen spruta jag åt fel håll så jag blev alldeles blöt. Jag ska nog inte bli målare när jag blir stor, däremot så blev det jag målade ganska bra iaf ;)

Moa fick vila idag så får vi se om jag rider ut imorrn eller om det blir en lektion. Jag vet inte vad Suvi har bestämt för nästa vecka. Nu ska jag äta tortillini.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0