Snart åker jag :)

Snart åker jag! skulle ju egentligen åkt på måndag men åker idag istället. För er som inte har hängt med så ska jag jobba på ett dressyrstall i 2 veckor, Suvi som hon heter driver en verksamhet, S.R Häst- och Ryttarutbildning. Hon har ca 5 hästar som går upp till MSV dressyr som hennes elever rider på. Hon har massa kurser nu i sommar. Jag har även ridit för henne på hennes hästar några gånger förut och jag kan verkligen rekommendera henne! 

Jag tar ju med mig Moa och kommer rida för Suvi där med henne. Jag vet inte exakt vad jag kommer få hjälpa till med men hon har precis köpt den här gården så det blir en del jobb med den. Säkert måla, fixa staket m.m. Kommer kanske få hjälpa till att rida hennes hästar lite om det behövs. Det ska iaf bli jättekul och jag kommer nog få lära mig en hel del! :)

Ska vara hos Suvi vid 5 tiden i em. Innan det ska jag packa klart och duscha Moa m.m. Jag ska ta med mig datorn och tror att det kommer funka med internet, isf får ni uppdatering ikväll! 



Suvi, hon jag ska jobba hos. Bilden lånad här ifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0