Hoppträning på runsten

Hoppträning idag för Anneli och det gick skitbra! Jag är verkligen jättenöjd. Jag hade ett mycket bättre grundtempo än sist. Min ridning var mycket bättre, mer beslutsam och bestämd. Hon vägrade typ 2 gånger men det var för att hon hade för dåligt tempo och bakbenen var inte med. När jag drev på och höll tempot hoppade hon allt och vi fick till några riktigt bra språng. Jag själv måste dock träna lite på att följa med henne i språnget om vi kommer lite fel. Hamnar vi inte där jag tänkt att vi skulle hamna kommer min sits lite tillbaka och jag får inte till eftergiften ordentligt, som ni ser på en bild här nere. 

Moa tyckte också det var kul men hon blev jättetrött. Hon fick havre efteråt och jag har nog aldrig sett henne äta så långsamt någon gång. Det var superkul och tack så jättemycket Nell för lån av transport! :D

Här är några bilder från idag, film kommer sen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0