Lite shopping

Lite sommarkänsla i regnvädret är aldrig fel. Jag har plockat smultron och sitter nu här med en skål mjölk och smultren, riktigt mumsigt! 

Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag och mamma åkte till lillhästen i stav och köpte ett sommartäcke och ett par ridbyxor. Sen åkte vi till handen en kortis och där köpte jag två ridtröjor. Moa red jag ut på i skogen så hon fick klättra.

Glömde att berätta att Moa inte alls gillar den nya shire hästen. När de släpptes ihop i lördags så attackera hon den som tusan, hon var på den hela tiden och hon gav sig aldrig heller. Shire hästen är däremot jättesnäll och gör ingeting. Moa som inte brukar bråka men idag när de två släpptes ihop själva så gick det bättre. Shire hästen sa ifrån nu när Moa var taskig så då tog Moa avstånd. De är inte direkt kompisar men Moa har lugnat ner sig iaf. Det ska gå där bara dom två en dag så ska vi se imorrn kväll hur det blir när alla går tillsammans.



Ridbyxorna jag köpte idag, jättesköna är dom!
 
Det är Ridbyxa Jennie och kostar 570 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0