Midsommar och ridning

Nu är jag hemma igen. Midsommar firades på landet, vilket betyder på en ö utanför dalarö. Det blev dock ingen dans runt midsommarstången men lite fem kamp, dans, lyssnat på musik och sett andrda dansa m.m så har jag haft en riktigt trevlig midsommar. Vi åkte båten hem idag som gick hid halv 7 på kvällen direkt efter red jag Moa.

Red på volten en lite kortare stund. Jag hade verkligen bestämt mig för att rida bra och att var konsekvent och bestämd. Det gick riktigt bra och motorn kom igång. Därefter går det att börja jobba vidare så körde lite övergångar, tempovxälingar, rakriktning och ökningar. I ökningarna blir hon lite öppen i formen, jag klarar inte riktigt att hålla ihop henne där än. Något tung i handen var hon emellan åt annars var hon riktigt trevlig. Fin i formen och fin takt och tempo. Pappa tog några kort men det var inge bra ljus så de blev lite suddiga. 

Här kommer lite bilder från landet och när jag red Moa idag :)








Jag pilkar torsk


Dans på kajen


Haha ser ut som jag stryper Zacke


Jag





Jordgubbar blev det mycket av på midsommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0