Typiskt Moa

Typiskt Moa att dra av sig en sko nu när vi ska hoppträna på söndag. Som tur är så fick vi tipset om en hovslagare som bor i närheten och hon ska komma typ vid 8 och sko på Moa en sko. Jag red en kortis på volten, bara skritt och trav. Tyckte galoppen kändes lite stel och ville inte riskera nåt om det var så att hoven ömmade lite. Jag hade velat rida att hårt pass men nu blev det istället sitsträning. Försökte att bara tänka på min sits och det gjorde även att Moa ändå blev ganska fin även fast jag tog det lugnt. 

Imorrn blir det nog ingen uppdatering på midsommarafton men på lördag är jag tillbaka igen :)

Ni får ha en glad midsommar så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0