Ame products

Något som min faster tipsade mig (kan säga att min faster är väldigt noga med att kolla upp preparat eller andra medel innan) om att ge Moa nu när hennes mag och tarm är i obalans var två preparat: formula 1 och formula 7. Formula 1 främjar mag-tarmkanalens normala funktion och formula 7 främjar immunförsvarets normala funktion.

Jag har gett det i en vecka nu och muggen är som gott som borta. Det har massa olka preparat för häst och när jag beställde hem detta fick man med ett häfte där de beskrev symptomer som syns utifrån men kommer innifrån. Tillexempel kan gallor i leder, hullöm, karledsproblem, hudutslag m.m bero på obalans i mage-tarmkanal. Det har som sagt massa olika preparat som för muskler, vid brunst, njurar, urinvägar med mera. Kolla in deras hemsida : http://www.ameproducts.se/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0