Be yourself the world worships the original

Gårdagen
Att jag inte lär mig när jag redan har gjort samma misstag en gång. Haha åkte till F&S men de hade stängt, klantig som man är kollade jag inte först om det hade öppet. Jag bara antog det, vilket var andra gången nu. Aja åkte till stallet och sprang en runda där och körde lite utfall och grodhopp i värmen, svettigt värre. Kl 18 var det träning för Martin. Det gick bra. Vi övade på samma som sist. Mest lösgörande, försöka få henne rund, avspänd, vikten på bakbenen osv. Hon blir lite stark emellanåt och blir då tung framtill. Men det fanns stunder hon var riktigt fin. Martin tyckte hon såg finare ut än sist så framåt går det. Musklerna kommer, sakta men säkert. 

Mamma filmade lite igår. Alltid när jag tycker det går som bäst filmar hon inte. Aja det är väl bra att se de mindre bra delarna så lär jag mig vad jag ska göra istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0