Everyone has a purpose in life. Perhaps yours is watching television.

Vad har hänt med mig? Jag vaknade halv 11 idag! De som känner mig vet att jag alltid brukar vara uppe med tuppen. Men jag har gått och lagt mig ganska sent varje kväll så det är väl därför. Jag gör ändå inget speciellt nu för tiden så det är ganska skönt att sova. 

Igår så red jag i ridhuset och målet var hela tiden att få henne rund och vikten på bakbenen. Jag red en del 10 metersvolter, övergångar och skänkelvikningar. Hon tappar formen och bakbenen emellanåt, antingen blir hon lång och framtung eller lite öppen i formen. Andra stunder jobbar hon jättefint med ryggen och bakbenen. På slutet var hon helt underbar, då jobbade hon verkligen fint. Det är den känslan hon ska ha hela tiden. But we working on it. Annars vart det gym på F&S och kvällen spenderades med Ebba-slebba.


Hej gräsläpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0