In their last moments, people show you who they really are.

Ser ut som vi får lite sommar i veckan, hoppas det håller i sig ett tag. Moa fick sig en sväng ut. Blev lite klättring i skogen och jobb på vägarna. Ett tag var hon riktigt jobbig, okoncentrerad och stel. Men sen helt plötlsligt släppte det och hon gick ritkgit fint istället. 

Kommer ihåg när jag och syrran var helt galen i Thomas Ledin, vi lyssnade konstant på hans låtar. Sitter här och kan varenda låt han sjunger på Allsång på skansen. Kommer ihåg att pappa alltid ändrade frasen "hon är flickan som gör allt för att göra mig lycklig" till "hon är flickan som gör allt för att göra mig kyckling", vilket jag och Jessica tyckte va jätteroligt. Haha det var tider det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0