One can find so many pains when the rain is falling.

Dagens träning för mig är nu avklarad. Ska man sitta i en buss i 4 h är det ju bra att ha rört på sig lite. Ska åka till Moa nu och rida ut. Hoppas vi klarar oss från regnet. Asså just nu suger den svenska sommaren, jag vill ha sol!! 

Haha ni anar inte vad jag fick vara med om igår natt. Det var det äckligate jag varit med om i hela mitt liv, usch!! Det var helt sjukt. Men kommer tyvärr inte säga vad som hände men jag kommer aldrig minnas den dagen haha bara Ebba vet. Men jag blev en erfarenhet rikare iaf om vi ska se det på den ljusa sidan. 

Åker ju till landet idag men tar med mig datan så borde kunna slänga in ett litet inlägg då och då. Blir det bara regn har man ju ändå inget bättre för sig ;)


En suddig bild på pappa och Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0