If you don't mean what you say. Shut the fuck up!

Det blev dressyr i ridhuset på Moisen och det gick superbra. Körde rakrikting och skänkelvikning i galopp och övergånger mellan galopp och skritt. På slutet när hon verkligen hade energin uppe så jobbade jag henne rund och låg. Jobbade med ställningen, halvhalter, stora volter och skrittövergångar. Hon var superfin och jobbade på jättebra. Det låg en vatenmatta framme (utan vatten) så vi provade att gå över den och det var inget kosntigt med det tyckte Moa men hon var väl för trött för att tänka efter ridpasset. 

Annars idag så har man klarat av risk 1:an, då är det bara risk 2:an sen som måste göras också. Efter att ha suttit på trafikskolan i nästan 4 h begav jag mig ut på en springtur. Sprang ca 4-5km och efter det körda jag lite styrke. Det tar så mycket på en att springa när det är varmt, det går alltid mycket bättre att springa om det regnar eller är kallt. Jag svettas som en gris när jag springer på varma sommardagar. 



Moa i sin älskade sommarhage. Hon kommer nog inte gå ner i vikt den här sommaren iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0