Tears are words the heart can't say

Regn, regn och mera regn. När ska värmen komma? jag vill sola! Moa får vila idag. Red i ridhuset igår och det gick bra. Körde det vanliga typ. Försökte tänka på att få igång bakbenen och det skummade fint mellan bakbenen när vi var klara så lite måste hon ju fått jobba. Jag tycker att hon känns ganska fin nu faktiskt, även fast hon varit skadad och vilat. Det är ju som hela tiden att förbättra kvickheten, aktiviteten och schwunget men om jag kan börja träna för någon bra här snart kanske det kommer. Jag tycker iaf att jag har henne mer stadig och rund i formen än innan hon blev skadad, jag kommer snabbare till arbete och jag tycker hon har bättre energi än innan. Något jag hela tiden måste checka är rakriktning, hon vill gärna skjuta ut vänster rumpan och tappa aktivitet på högra bakbenet. 

Köpte ett par nyra ridbyxor idag på Lyckås, hunden hade tuggat sönder ett par igen... Jag vill träna idag men är fortfarande förkyld. Kanske går en lång promenade sen om det slutar regna. 

Film från igår kommer när youtube har laddat klart och det kommer ta ett tag verkar det som..


Köpte sånna här Ridbyxa Nice Pro, Back2Back, ser snyggare ut i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0