Things end but memories last forever.

OMG bara en vecka kvar till studenten! Haha jag vill inte. Kommer bli så sorgligt, jag vill inte sluta skolan X) Haha det är som mamma och pappa säger varje gång man sa att man hatade skolan "njut nu för du kommer sakna skoltiden när du börjar jobba sen". Att föräldrar alltid ska har rätt. Nej men lite roligt blir det väl också. 

No skola today, jag har inga lektioner. Tror inte jag har några nästa vecka heller men jag måste dit och städa skåpet. Tänkte bege mig till friskis och svettis någon gång under dagen för att biffa till mig på gymmet. Moa ska ridas och förhoppningsvis slutar det regna. Sitter här och funderar på vad man vill ha i studentrpresent. Det går lite segt men det kanske poppar upp någon idé här snart. Juste en sak till måst jag berätta. Fick jobbet på donken! Så nu kanske man kan få ihop lite fick pengar i sommar. Ska på introduktion den 12:e juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0