You have to speak your dream out loud.

Ursäkta den dåliga uppdateringen de senaste dagarna men har varit på landet. Midsommar blev inte precis som planerat. Det blev bara jag, Josefin och Ebba som cyklade till midsommarstången och myste med lite picknik. På kvällen åkte jag till landet där min familj och släkt plus Linnea var. Stannade där tills idag. Red Moa nu på kvällen. Red ut och hon var ganska jobbig ibörjan, jag hade dåligt tålamod och då går det bara sämre. Men på slutet skärpte vi till oss båda två och då gick det bra. 

Här kommer några bilder tagna med mobilen från midsommar och de bilderna på Moa är från idag :)


Josefin och Ebba


Jag



 

 
Dans på bryggan

 
Moa

Jag trodde min mobilkamera tog så här suddiga bilder men efter jag tog den här bilden på Moa så kollade jag på linsen och den var helt smutsigt. Så torkade av den lite snabbt och resultatet blev såhär:


Haha linsen måste varit täckt av skit!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0