A day without laughter is a day wasted.

Asså va jag trött igår eller? Jag somnade kl 18!!! haha vaknde dock 2h senare men va vaken i typ en timme inann jag somnade igen, sen gick jag upp halv 10 imorse. Det är sammanlagt 14h, haha aja nu är jag utvilade iaf. Skulle egentligen jobbat från 11 till 20:30 idag men fick börja 16:30 istället, riktigt soft. Va hos Moa under dagen. Masserade och red ut i skogen. Gick bra, hon är alltid så himla rolig att rida ut på. Det är sällan ett uteridpass inte går bra. Tränade lite allt möjligt - tempoväxlingar, sidvärts, halter, övergångar, galoppfattning i backe, lite klättrning blev det också m.m. Nu ska jag fotsätta kolla på Sydney White som jag bara hann se en liten del av imorse. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0