Be your own kind of beautiful

Min enda lediga dag den här veckan, bäst att försöka ta vara på den. Ska till frissan kl 11, mitt hår är katastof. Har inte klippt mig sen i våras. Åker till stallet efteråt, om jag orkar ska jag försöka mig på att träna ikväll. Kanske blir en springtur. Så ser väl den här dagen ut. Igår jobbade jag Moa från marken ute. Gick riktigt bra, det är ganska häftig känsla när hon gör det jag ber om med bara kroppsspråket. Jag skulle vilja lära henne spinn, haha vet bara inte hur man gör. Ska försöka lutska runt lite här på internet, vore ju grymt coolt om jag lyckades med det. Dressyrhäst som kan spinna, jo varför inte?

Haha hmmm tror ni jag kan få Moa till att göra såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0