if there's no way out, then how did you get in?

Det är ju kanppt en månad kvar till horse show, ska ni dit? Jag ska det iaf, som varje år. Ska gå på lördag förmiddag med mamma och på kvällen med Ebba, Linnea och Jessica. Det bästa med att gå på förmiddagen är att det inte är så mycket folk i annexet. Det här året kan jag förhoppningsvis köpa lite mer grejer nu när jag äntligen tjänar lite egna pengar. Får snåla den här månaden så ja har lite att ta av. 

Idag har jag jobbat och varit i stallet. Red i ridhuset, tränade vidare på det som jag fick göra för Anna sist. Dvs mest smidighet och lydnad. Hon var jättefin på slutet, väldigt mjuk, rund och lyssnade på minsta hjälp. Nu ska jag sussa, godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0